Alla inlägg under september 2012

Av evelina åsbom - 29 september 2012 10:27

Nu har tjejgruppen börjat! Trevligt trevligt!
Eh i går gick vi på som ett bad eller en lina! På brännäs! De va as kul!
Nu sitter jag i bilen påväg till ett berg! Vi ska klättra på en klippa med peter och mats! Och igår va de en poäng jakt på brännäs, jag,nanzi och olivia kom 2a och fick chokladboll och saft som tröstpris!

Den här koppen gjorde jag på tjejgruppen!

Av evelina åsbom - 26 september 2012 07:38

Igår: träffade jag tyra när hon färgade håret!as fint!
Sen gick jag på tecknargruppen och vi skulle göra om tröjer eller bara tyger! O då bestämde jag att jag ville ha något med äventyrsgruppen o göra! O nästa v ska jag skriva äventyrsgruppen på ryggen o måla dit 2 stora björn avtryck!
Awsom!
O så fick vi jätte stora bullar! Mumma!
Idag: får vi datorerna och jag ska till äventyrsgruppen och vi ska bygga en flotte!!
Imorn: ska jag spela in låten utedasset på uhuset direkt efter skolan! O sen är de första dan på tjejgruppen!
Oså har jag so prov! ( o jag kan de!!! fett stolt!!)
Fredag: de va nån skattjakt i norrtälje som brännäs anordnade! yey! Haha
O så har jag ett till prov i no!
Lördag: kanske åka o klättra med peter o mats på berg!
Söndag: JOBBA! Ahha usch

Fullt upp eller! Hahhha <3

Av evelina åsbom - 23 september 2012 22:35

Jag försöker lyssna på vad ni säger! Alla säger samma jävla sak, de kmr ordna sig allt kmr bli bra!
Men när? Vilkrn skola jag än går i ska nån trakka mig nån måste bara hata mig! Konstigt att man inte vågar vara sig själv! Jag vågar inte stå för vad jag tkr! Jag gör allt som mina kompisar gör för att jag är rädd att förlora dom! Jag är varje dag rädd att jag ska förlora mina sista kompisar! Dom jag verkligen älskar, dom jag bryr mig om, dom jag kännt hela mitt liv! Dom är blåsta! Jag ser skär såren på deras handleder!
De är skit att förlora sina bästa vänner!.. Jag ser ju varje dag att de inte är samma personer! Jag är deras sista val, dom kmr till mig när ingen finns kvar!
Livet är ett spel och jag fick nitlotten!

Av evelina åsbom - 23 september 2012 09:03

Nemen tack så mkt! Nu fick nanzi o jag kollar på film hos mig ist! Vi kollade på harry potter dödsrelikerna del 2,
3 gången jag ser den!.
O nu vaknade jag nyss, kan verkligen inte sova med min arm!
I min arm har jag en skälletförändring som gör cp ont! Jag ska operera bort den men jag får inte göra de än!
Så mamma ska ringa till våran husläkare på måndag o se om dom kan hjälpa mig tidigare! För de här kmr påvärka äventyrs gruppen och de är de sista jag vill! + så pallar jag inte ha ont 24 7! Aja bajs bajs!

Av evelina åsbom - 21 september 2012 14:53

Usch idag hade vi orentering igen! Va as jobbigt för mina revben! Vi kom dessutom 10 min försent till musiken!
O nu har jag ny musik lärare! Han är jätte skum, vi ska dansa! Haahahh orkar inte honom!
Oså failade jag idag! Men de ska vi inte ta upp!
Shaoo
Här är min underbaraste sara!
Lever för dig gmn! <3

Av evelina åsbom - 20 september 2012 10:29

Här dog evelina åsbom rip!.. Haha nedå bilen står still! Igår tog jag sista sprutan! yey! Haha aja nu har vi haft orgentering o jag vart så trött så jag la mig ned! Ahahhha älskart! <3

Av evelina åsbom - 19 september 2012 22:05

Idag har vi städat och fixat lite i magasinet! Helt ok! Kanske inte de roliaste men man får räkna med sånt! O så nästa v ska vi bygga en flotte som kan flyta osv! Vi kmr faila sååå stort! Hahah
Aja imorna ska vi kanske spela in en låt som vi sjöng uppe på fjällen! (den handlar om bajs!...) ahhaha bra att veta! <3
Se ya!

Av evelina åsbom - 19 september 2012 08:16

Nu du nu är jag peppad! Nu ska jag till ip på högstafiemästerskapet och springa 100 och 800m haha jag med stans bästa kondis! Önska mig lkt!

O så ska jag ta sprutan idag! Ahh.. Aja man missar ju inte skogsgruppen!

nu jäklar ska jag springa!! <3

Presentation


Im sexy and i know it!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards