Direktlänk till inlägg 22 december 2012

snart är de jul!! <3

Av evelina åsbom - 22 december 2012 01:04

Jaa idag fick jag mina första julklappar! :) tröjan fick jag utav underbara lilla Frank(nanzi) och de rosa örhänget! TACK så mkt Nanzi! <3
Halsbandet med ett hjärta fick jag utav bästa jonte! gulligt! :) han var hemma hos mig o vi kollade på skräckfilmER! Sen var vi på brännäs med Nanzi, Linnea o olivia! sista dan brännäs va öppet! Öppnar på torsdag tror jag! (längtar) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina åsbom - 19 januari 2013 23:36

Jag slutar skriva här Nu..

Av evelina åsbom - 14 januari 2013 22:46

Jag har inte skrivit Här på länge. Jag vet inte varför. Jag har kanske inte orkat. Jag har varit sjuk den senaste veckan o de har varit skit. Jag har gått ner igen... men i tisdags så pratade jag med nån som verkligen förstod mig. Hon hade de som jag...

(Y)

Av evelina åsbom - 7 januari 2013 22:44

Usel natt, grym dag! I natt drömde jag en massa mardrömar! Jag fick upp minst 10 olika sätt för jonte att göra slut o många som verkligen betyde dog eller svek mig!.. USCH!! Idag: idag har vi varit i uppsala klättrings centrum med äventyrs grupp...

Av evelina åsbom - 5 januari 2013 14:17

Jag ska vara glad för de jag har, de finns folk som har de sämre! Hm cool story bro! Nej men.. På måndag ska vi åka och klättra i uppsala med äventyrsgruppen! Fen va kuligt! O nån helg ska vi åka i väg på hajk! Jag tror att vi ska åka längdskidor! ...

Av evelina åsbom - 4 januari 2013 03:50

Vet inte vad jag ska skriva! Livet rullar på som vanligt! Jag kan inte sova alls längre och jag glömmer ALLT! Ehm jaa de är kaos i min hjärna! Jag saknar jonte fast jag vet att de är slut!.. Ja jätte kul! Min mamma är fortfarande orolig men jag gör m...

Presentation


Im sexy and i know it!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards