Alla inlägg under november 2012

Av evelina åsbom - 27 november 2012 14:52

 

I helgen kollade jag, Nanzi och Oliver på film hos Jonte. Jätte mysigt fast jag somnade efter typ halva filmen. haha! Nu är jag o Jonte tsm! :) hehe! David fyller år på torsdag och jag har bestämt mig för att vara JÄVLIGT snäll! :) fast jag är snäll nästa vecka ist! :P aja de är tanken som räknas!.. och på fredag är de en till deltävling i bouldercup igen! Nu får jag fan inte ge upp..  igår va vi ute med äventyrsgruppen nånstans! de var kul i slutet men jag mådde så jäkla dåligt i början. Har fått så flera gånger nu! vet inte riktigt hur jag mår när jag stressar runt som fan och äter knapt något!.. Jag är inte hungrig eller så hinner jag inte. de började bli så här förra veckan men jag orkade inte bry mig!.. Sry alla om jag var jobbig igår! :( tack för mig! 


Av evelina åsbom - 22 november 2012 22:24

Asså jag är så sjukt glad just mitt liv känns as bra förutom att jag är sjukt stressad! Tack Nanzi för allt stöd! <3
Och tack david för att du alltid lyssnar och hjälper mig! <3

Av evelina åsbom - 18 november 2012 22:54

Idag har jag varit med Nanzi, Oliver och Viktor! Vi kollade på skräckfilm och cyklade runt halva jordklotet! hahha och dom drog hem men vi skypade med dom halva kvällen ändå! Och sen var vi på träning! As rolig dag! Måste göras om!!! <3
Se ya

Av evelina åsbom - 17 november 2012 00:07

Tisdag: jag gjorde masken(se bild) vart ganska nöjd men kanske inte så kul att behöva göra om HELA masken efter att några lekte med den!.. Aja den vart bra iaf!..
Onsdag: vi tände eld och körde några lekar på äventyrsgruppen!.. Jag, Nanzi o Linnea bakade en jätte stor och kladdig kladdkaka o bjöd på!. Jag har jätte ont i ryggen efter allt den dan då Linnea hela tiden puttade ner mig ifrån stocken jag satt på och att jag så duktigt går in i ett cykelställ och ramlar över!.. Lyckat!..
Torsdag: vi pratade om härskartekniker på tjejgruppen och käkade kladdkaka som några på brännäs bakade åt oss! Inte så kladdig men vad förväntar man sig! :)
Fredag: bouldercup!.. Idag har de varit första delen i bouldercup men jag är JÄTTE missnöjd då de inte gick bra!,. På slutet gick vi upp till brännäs och körde kort ist!.. Hoppas nästa tävling går bättre!..
Imorn: ska jag o Nanzi till brännäs! Ovanligt va?? Hehe!

Av evelina åsbom - 11 november 2012 21:51

Igår körde nästan hela brännäs Maffia!.. Kuligt! :) jag o Nanzi störde Fredric och David och fick igen!.. Hahaha vi ställde soffor framför och backom Fredrics bil och för de tejpade dom fast oss!.. Vi piffade upp deras kontor och vi tror att Fredric (hoppas) fick en svamp i ansiktet! Och för de hällde han vatten på oss och Nanzi kastade vatten på Fredric och blötte ner halva brännäs! Och så springer jag ifrån Fredric och halkar i deras vatten och slår huvudet i golvet!.. Man fick en väldigt vacker bula efter den tabben!. Hahahaa ibland kan jag verkligen lyckas asså!., och sen startade Nanzi ett kuddkrig som slutade med att hon fick ett hårt slag i huvudet!.. Allt slutade med att vi fick bära bort sofforna ifrån Fredrics bil för att få tbx våra kläder som han hade gömt!.. På vägen hem sprängde nån en soptunna i hamnen!.. Vi tror iaf att de var en soptunna!.......

Idag har jag o Nanzi kollat på film druckigt chocklad glögg och käkat ostbågar!. Hehe mums!.. Nu blir de te och dator God natt allesamans!..

Av evelina åsbom - 10 november 2012 14:34

Hhahahaha mins du!! Gud va kul vi hade! <3
-----------------
Igår va en jäkligt skum dag! Iaf på kvällen! Igår lyssnade vi på en kille som snackade om narkotika och så visade han när hans narkotika hund Pimpim leta efter nån lukt!.. Vi ska dit idag också!.. Trion jobbar! :))) David, Fredric och peter! :))) hahah dom kmr lyckas riva hela brännäs!.... Hahah

Av evelina åsbom - 9 november 2012 11:34

 

Fuck u bitch im back!..  Jag berättade!.. Jag vågade!.. (stolt) 

Av evelina åsbom - 5 november 2012 22:19

Some people need a high five
In the face
With a chair!..
---------------------------------
Fy fan för de här,fyfan för denna jävla värld!! Du är inte värd de här!! Trode aldrig de här skulle hända!.. Varför just dig!. Du är så jävla stark men du ska veta att du har världens sämsta fake smile!.. dagen då du berättade, de är var en av dom värsta dagarna i hela mitt liv! Jag ville alltid veta men nu när jag vet vill jag bara glömma!.. De värsta är att jag mår jävligt dåligt över att se dig så här och att jag inte kan hjälpa!,. Önskar att jag kunde prata med nån om de här men de går inte!.. (anmälningsplikt) fu!.. jag vet att du kmr ge upp snart!.. Jag bara vet de!.. Älskar dig! <3

Presentation


Im sexy and i know it!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards